środa, 27 czerwca 2012

KOSMETYKA KOLOROWA - Tusz do rzęs MAXXI LASH FLEXI MODELLING

Cześć wszystkim !  
Dzisiaj recenzja tuszu do rzęs firmy Hean.



MASCARA MAXXI LASH FLEXI MODELLING


Opis producenta:
Efekt: elastyczne rzęsy i zero grudek. Maksymalne pogrubienie i zagęszczenie rzęs. 
Tusz wzmacnia i odbudowuje strukturę rzęs.
Aktywne składniki:
Proteiny pszeniczne - odżywiają rzęsy, wzmacniają i chronią przed niekorzystnym wpływem środowiska i nadmiernym wysuszeniem. 
Hydrolizat keratyny - wzmacnia, ma działanie silnie regenerujące. 
D-pantenol - odżywia, nawilża i stymuluje wzrost komórek rzęs. Ma zdolność utrzymywania wilgoci dlatego przeciwdziała wysuszaniu i ich łamaniu.
Wosk Carnauba - odżywia, nadaje połysk.
Modelująca silikonowa szczoteczka idealnie rozprowadza tusz na rzęsach, perfekcyjnie rozdziela i podnosi rzęsy. Tusz nie kruszy się i nie rozmazuje. 



Moja opinia:
  Tusz świetnie się spisuje. Dobrze sobie radzi nawet z moimi niesfornymi rzęsami :) Dotąd używałam maskary Max Factor 2000 calorie , którego nadal lubię. Natomiast tusz Hean w moim odczuciu równa się z nim. Nie jestem w stanie wskazać który lepszy, gdyż oba są fajne. No może tylko ceną się różnią ;)
  Szczoteczka silikonowa jest dla mnie zaletą. Fajnie rozczesuje rzęsy. Nie ma mowy o powstawaniu grudek. Tusz się nie kruszy. Pogrubia i delikatnie podnosi ku górze. 
  Gorzej wypada dostępność produktu. U mnie w mieście nie ma tych kosmetyków. Dlatego zostają mi tylko zakupy internetowe ;)

Cena: 9.99 zł






Podsumowanie:
  Produkt godny uwagi. Nie spodziewałam się ze tusz za 9.99 może sprawić taki efekt. 

- - -

Dziękuje Wam za zainteresowanie moim blogiem. Niezmiernie mnie to cieszy :) Mam nadzieje, że będzie Was coraz więcej.

4 komentarze

  1. nie znam tego tuszu, nigdzie go u siebie nie widziałam. lubię silikonowe szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, nie widziałam ale wygląda ciekawie :D

    PS. Też cieszyłam się jak dziecko z pierwszych obserwujących :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaje że się jeszcze z nim nie spotkałam, ale cena jest bardzo zachęcajaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusz naprawdę wydaje się być porządniaczkiem :) Zdjęcia mówią same za siebie- rzęsy pięknie podkreślone, ale nie są posklejane :) Tak w ogóle to nie mogę się napatrzeć na Twój kształt oka :) Nie, nie jestem zboczeńcem, po prostu jako posiadaczka opadającej powieki i opadającego kącika marzyłam zawsze o takim kształcie oczka:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz. Na pewno odwdzięczę się tym samym.
:*

© Patishq Blog
Maira Gall