poniedziałek, 17 września 2012

MANICURE - Sally Hansen Diamond strength

Cześć i czołem !
Na wstępie przepraszam, że tak długo nie pisałam. Niestety ostatnio nie mam czasu. Ale sądzę, że to się już powoli normuje i będę mieć więcej czasu na publikowanie postów.
No dobrze zostawmy te bzdety na bok :)

Dzisiaj lakierowo :) Czyli to co lubię najbardziej...

Sally Hansen- Diamond strength

Nr. 85 Diamonds & Rubies 
Cena: Allegro- ok.10 zł. Drogeria- cena oczywiście idzie w górę. (35 zł ?)
Pojemność: 13.3 ml 



Moja opinia:
Bardzo lubię klasyczną czerwień długo szukałam swojego idealnego odcienia. 
I w końcu udało mi się :) 
Lakier z bazą z tej samej firmy utrzymuje mi się tydzień. Nie odpryskuje, a ściera się. 
Konsystencja jest dobra. Dobrze rozprowadza się na płytce paznokcia. Nie robi zacieków.
Chyba nie zauważyłam minusów.



4 komentarze

  1. Ciekawy kolor, jednak nie wyróżnia się niczym szczególnym według mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś mleczny kolorek, ale za dużo go nie używałam i zbił mi się.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz. Na pewno odwdzięczę się tym samym.
:*

© Patishq Blog
Maira Gall