sobota, 13 kwietnia 2013

Bandi...moja nowa miłość kosmetyczna.

Cześć. 
W dzisiejszym poście zaprezentuje Wam moją nową miłość kosmetyczną a mianowicie Krem Intensywnie Nawilżający marki Bandi. 


Opis produktu : 
Nawilżający krem o lekkiej konsystencji przeznaczony do pielęgnacji skóry normalnej, mieszanej i tłustej. Doskonały pod makijaż. Dzięki obecności składników z grupy mukopolisacharydów, takich jak kwas hialuronowy, preparat nawilża skórę w głębokich warstwach i przywraca optymalny poziom jej nawilżenia. Już po 14 dniach stosowania następuje znaczna poprawa wyglądu skóry i wyrównanie jej kolorytu. Znika nieprzyjemne uczucie napięcia. Skóra staje się jędrna, gładka i promienieje blaskiem. Dzięki świeżej nucie zapachowej stosowanie kremu jest prawdziwą przyjemnością.

Składniki aktywne: Mukopolisacharydy, Kwas hialuronowy, D-panthenol, Witamina A, Witamina E.


Moja opinia: 
Już po tytule posta możecie się domyślić jaki mam stosunek do tego kremu :) Bardzo polubiłam go i już po paru aplikacjach okazał się moim ulubieńcem.

Produkt mieści się w bardzo praktycznym i poręcznym opakowaniu. Pompka przytwierdzona do opakowania gwarantuje nam wygodę oraz higieniczną aplikacje kremu. Desing etykiety jest prosty, lecz mi to nie przeszkadza i nawet lubię prostotę w takim wykonaniu. W dobrym świetle można zobaczyć ile kosmetyku już ubyło.

Krem posiada bardzo lekką konsystencję, która świetnie rozprowadza się po skórze. Produkt posiada bardzo świeży, cytrusowy, przyjemy zapach.

Krem jest bardzo wydajny. Używam go od ponad 2 miesięcy, nakładam go rano oraz wieczorem i jeszcze sporo mi go zostało.

Produkt idealnie nadaje się pod makijaż. Bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. 

W opisie produktu możemy przeczytać "Znika nieprzyjemne uczucie napięcia. Skóra staje się jędrna, gładka i promienieje blaskiem." - 100% zgadzam się z tymi słowami. Skóra jest gładka, jędrna i promienna. A uczucie napięcia skóry kompletnie zniknęło. 


Cena : 44zł/ 50 ml
Produkt dostępny tutaj : http://www.bandi.pl/sklep/

11 komentarzy

  1. Nigdy nie miałam, ale już za samo opakowanie - które jest bardzo wygodne - ogromny plus!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie właśnie kupić jakiś krem nawilżający, bo na dzień nie mam ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż taki dobry?:) Wybierając produkt z oferty Bandi, nawet nie zwróciłam na niego uwagi. Pewnie dlatego, że jak na razie wolę nie narażać swojej skóry na eksperymenty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy nic z tej firmy ale prezentuje się nieźle :) samo opakowanie wielki plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę kosztuje, ale po Twojej recenzji aż chciałabym go kupić! ;D

    Pozdrawiam, u mnie NOWY POST http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie... nie dość że jest nawilżający pod podkład, a takie używam to jeszcze nie do cery tłustej ale do mieszanej i tłustej... muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny kremik, zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba dopiszę go do listy "do wypróbowania" ;) zwłaszcza, że nie miałam jeszcze do czynienia z tą marką.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kremy Bandi! Już 3. raz zamówiłam sobie ten z serii dla cery tłustej i jest po prostu boski. Żaden inny krem nie pozostawiał mojej skóry tak matowej, a do tego nawilżonej, jak ten. Brak problemów z suchymi skórkami, czy napiętą skórą. Idealny pod makijaż, szybko się wchłania, a do tego pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam z tej serii serum i jestem w nim 100% zakochana!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz. Na pewno odwdzięczę się tym samym.
:*

© Patishq Blog
Maira Gall