niedziela, 14 lipca 2013

Cellu-Cure, skuteczny preparat na cellulit ?

Była recenzja Serum modelującego biust więc teraz czas na Kuracje antycellulitową od Efektimy.

To co nam obiecują : 
• Redukcja tkanki tłuszczowej
• Wygładzenie i poprawa napięcia skóry
• Ograniczenie działania wolnych rodników
• Widoczne ujędrnienie
• Odpowiednie nawilżenie
• Poprawa mikrokrążenia

To co ja widzę :
Opakowanie: białe, plastikowe opakowanie. Bardzo poręczne dzięki pompce, która dozuje odpowiednią ilość produktu. 

Zapach specyfiku jest przyjemny, gdyż pachnie cytrusami. Konsystencja jest równie świetna co zapach, ponieważ nie jest za gęsta ani za rzadka. Preparat w ekspresowym tempie wchłania się oraz nie pozostawia tłustej warstwy. 

Działanie: To co jest największą zaletą tego produktu to idealne nawilżenie skóry. Produkt od pierwszego nałożenia na skórę sprawił ,że skóra stała się bardziej nawilżona a po dłuższym użytkowaniu skóra stała się jędrniejsza

No tak ale czy produkt spełnił swoje podstawowe zadanie ? 
Niestety ale nie. Nie zauważyłam aby tkanka tłuszczowa została zredukowana a cellulit jak miałam tak mam. 

Czyli jednym zdaniem: Bardzo dobry balsam do ciała, który wspaniale nawilża ale nic poza tym. 


Cena: ok. 30 zł / 200ml
Więcej informacji o tym produkcie znajdziecie <tutaj>



Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

9 komentarzy

  1. Jestem zaskoczona bardzo tym że nawilżył Twoją skóre ponieważ mi moją wysuszył :P
    ps. ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też był efekt nawilżenia :) No i zapach mi się spodobał...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem wierna eveline już od roku :) boję sie próbować czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi pomogła Celinea i lekkie cwiczenia polecam ta strone wszystko ladnie opisane www.dla-kobiet.jimdo.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sam kosmetyk cudów nie zdziała ;)
    Konsystencja rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Noe niestety jeszcze nie wyprodukowano takiego preparatu, który zastąpiłby ćwiczenia, ale sama zamierzam jakiś kupić, bo trenuję i myślę, że wtedy ten efekt będzie dobry.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam Żel Q10 antycellulitowy z Nivea myślę ,że będziesz zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz. Na pewno odwdzięczę się tym samym.
:*

© Patishq Blog
Maira Gall