poniedziałek, 9 września 2013

Moje jesienne must have




W dzisiejszym poście przedstawię Wam listę ubrań, które pragnę mieć na zbliżającymi się wielgaśnymi krokami JESIEŃ. Jest to pierwszy raz kiedy tworze taką listę na blogu i mam nadzieje, że nie ostatni bo bardzo mi się to spodobało :)

Od zawsze lubiłam porządek, zawsze lubię sobie wszystko zapisywać i mieć poukładane. Tak też jest z ta listą. Tworząc ją wybrałam tylko te ubrania, które uważam za nie zbędę i według tej listy mam zamiar kompletować ubrania na sezon jesienny. Ciekawe jak to wyjdzie w praktyce ;)
Oczywiście umieszczone ubrania na zdjęciach są tylko "podglądowe"


1. Stradivarius 120zł
2. h&m 99,90 zł



1. ONLY 74zł
2. signific.pl 65zł
3. ONLY 84zł
4. Vero Moda 140zł

1. Stradivarius 90 zł
2. h&m 80 zł


1. h&m 130zł




2. h&m 199zł 


A Wy jaką macie listę ubrań potrzebnych na zbliżająca się jesień ?



10 komentarzy

  1. ja chcę sobie kupić czarne kalosze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kamizelke kupiłam w sh za...2 zł :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. kamizelek i fajnych bluz poszukała bym na Twoim miejscu w SH :D
    Można o wiee fajniejsze i wiele wiele tańcze znaleźć :)
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w mieście nie ma fajnych sh... a może po prostu nie potrafię w nich dobrze szukać :)

      Usuń
  4. Planuję kupić sobie jakąś fajną kurtkę z kapturem, a poza tym nie mam jakichś specjalnych planów ubraniowych...

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ta różowa bluza:) bordowe rurki już mam, botki też:)a pikowaną kurtkę zamieniłabym na ramoneskę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bordowe spodnie strasznie mi się podobają, może kiedyś kupię. botki jakieś też już szukam, ale bardziej workery niż sztyblety, kurtkę mam. a co do jesnowej to mam takowe, ale jakoś w nich nie chodzę,w sumie sama nie wiem czemu ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć. :) Jakiś czas temu pytałas mnie na blogu o kolor szminki jaki modelka w tym poście http://grimagee.blogspot.com/2013/07/sesja-z-oliwia.html?showComment=1378848053526#c8164904317759232970 ma na ustach. :) Wybacz, że tak późno odpisuję, ale zapomniałam! :) Jest to rimmel nr214 ! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) Teraz to mnie zaskoczyłaś tą odpowiedzią ale pozytywnie :)

      Usuń

Dziękuje za komentarz. Na pewno odwdzięczę się tym samym.
:*

© Patishq Blog
Maira Gall