poniedziałek, 23 stycznia 2017

FILM - La la Land

Muszę się Wam do czegoś przyznać, jestem kino-maniaczką. Chcąc trochę wzbogacić zawartość mojego bloga, postanowiłam, że będę pisać krótkie recenzję filmów. Interesuje Was taka tematyka ? Co sądzicie o tym ?






reżyseria:
scenariusz:
  • Damien Chazelle


gatunek:
  • Musical/
  • Romans
produkcja:
premiera:20 stycznia 2017 (Polska) 31 sierpnia 2016 (świat)



Opis filmu

Mia jest początkującą aktorką, która w oczekiwaniu na szansę pracuje jako kelnerka. Sebastian to muzyk jazzowy, który zamiast nagrywać płyty, gra do kotleta w podrzędnej knajpce. Gdy drogi tych dwojga przetną się, połączy ich wspólne pragnienie, by zacząć wreszcie robić to co kochają. Miłość dodaje im sił, ale gdy kariery zaczynają się wreszcie układać, coraz mniej jest czasu i sił dla siebie nawzajem. Czy uda im się ocalić uczucie, nie rezygnując z marzeń?

Film obecnie szturmie reklamowany.Jestem ogromną fanką amerykańskiego ciacha- Rayana Goslinga. Gdy pojawiła się zapowiedź tego filmu, wiedziałam, że będę musiała go obejrzeć.

Główni bohaterowie świetnie się spisali. Świetna gra aktorska zarówno Goslinga jak i Emmy Stone. Duet dobrze znany już z innej produkcji - Kocha, lubi, szanuje z 2011 roku.
Ogólnie rzecz biorąc nie przepadam za musicalami. Zazwyczaj wątki muzyczne w takich filmach traktowałam jako coś w stylu natrętnej reklamy, która musi się jak najszybciej skończyć bo inaczej zapomnę o czym był film. Tym razem przekonałam się, że musical może być świetnie skomponowany z całością. Świetna muzyka, która zostaje w pamięci.

Oglądałyście? Jeśli tak, to podzielcie się wrażeniami ;)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz. Na pewno odwdzięczę się tym samym.
:*

© Patishq Blog
Maira Gall