sobota, 4 sierpnia 2012

MANICURE - Golden rose with protein nr. 269


Hej kochani !
Dzisiaj post lakierowy. A co ! :)

GOLDEN ROSE WITH PROTEIN

Nr koloru: 269
Cena: 4 zł
Pojemność: 12,5 ml 

Niestety nie mogłam uchwycić rzeczywistego koloru lakieru. Próbowałam na rożne sposoby. Porobiłam kilkanaście zdjęć i na zadnym nie mogę ująć koloru. W rzeczywistości lakier ma trochę ciemniejszy odcień (bardziej różowy). 

Lakier pięknie podkreśla opaleniznę. Jest idealny na lato. 

Trzyma się dość długo. U mnie trzyma się w stanie nie naruszonym 3 dni. 
Aplikacja jest wygodna. Ogólnie bardzo lobię lakiery z tej firmy cena jest niska a jakość dobra.
kliknij aby powiększyć 
kliknij aby powiększyć

6 komentarzy

  1. nie mam żadnego lakieru z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam bardzo podobnego koloru pomadkę, fajnie by mi pasował taki lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka z tej serii i jestem względnie zadowolona.
    Mam 3 kolory i jeden z nich trzyma się do 5 dni - co w moim przypadku to prawdziwy cud,
    natowmiast dwa pozostałe juz po 2 dniach zaczynają się scirać i odpryskiwać ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam kilka z tej serii i też jest rożnie co do trwałości :) Ale jak za taką cenę to nie ma co narzekać ;)

      Usuń
  4. Ja lubię GoldenRose. A kolorek ładny chociaż chyba wolę bardziej spokojne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz. Na pewno odwdzięczę się tym samym.
:*

© Patishq Blog
Maira Gall