środa, 27 marca 2013

Zakupy oraz zapowiedź testów

Dzień dobry ! ;)

Przychodzę do Was z niczym konkretnym tak naprawdę.
Zrobiłam sobie małą przerwę w blogowaniu. Ale teraz powracam ze zdwojona siłą.

Czas na pokazanie Wam moich łupów, które zostały zakupione w sklepie internetowym.

Na pędzel Hakuro H50s od dawna się czaiłam :) Tak samo było z podkładem 
Revlon, naczytałam się wielu pozytywnych opinii na jego temat więc postanowiłam, że muszę go zakupić i sprawdzić na własnej skórze czy rzeczywiście jest taki dobry. Zestaw stempelków również znajdował się w mojej chciejliście.
Na samym końcu zakupów do mojego wirtualnego koszyka wpadła kredka do oczu Joko.

Masło do ciała i balsam nie są co prawda moimi łupami zakupowymi ale bardzo się ciesze, że mam je w posiadaniu. Za sprawą serwisu Uroda i Zdrowie otrzymałam właśnie ten miły dla ciała zestawik :)

Mam dla Was również bon rabatowy 5% na zakupy w : sklep.urodaizdrowie.pl 
Wystarczy ,że przy zamówieniu podasz kod Like UiZ ;)


Przypominam Wam o moim rozdaniu <klik, klik>

10 komentarzy

  1. uwielbiam REvlon, a na Hakuro też się "czaję". Masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłych testów.
    Ten Hakuro mnie kusi .... może w końcu go zakupię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania i oczywiście czekam na Twoje opinie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale zakupki :) hakuro uwodzi..i gratki kosmetyków od urodaizdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo ale super, też się czaję na ten pędzel i podkład Revlon'a - ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz. Na pewno odwdzięczę się tym samym.
:*

© Patishq Blog
Maira Gall