sobota, 6 lipca 2013

Serum modelujące biust


Jakiś czas temu w zapowiedziach przedstawiłam produkty Efektimy. Dzisiaj nadszedł wreszcie czas na recenzje pierwszego produktu a mianowicie Intensywne serum modelujące biust, Efektima. 



Przyznaje się, jest to mój pierwszy taki specyfik. Zawsze podchodziłam sceptycznie to takich produktów ale dzięki Bangla.pl miałam okazje wypróbować i sprawdzić czy niepotrzebnie podchodziłam z rezerwą do nich.

Zapewnienia producenta: 
• Optycznie podnosi i modeluje biust
• Odpowiednio nawilża i wygładza
• Zwiększa regenerację skóry
• Ujędrnia i uelastycznia
• Skutecznie wzmacnia i napina skórę




Opakowanie: 
Produkt mieści się w białym, plastikowym i bardzo poręcznym opakowaniu. Poręcznym a to dlatego, że do opakowania jest dołączona pompka. Szkoda tylko, że poprzez białe opakowanie nie widać ile produktu już zostało zużyte. 

Zapach jest bardzo przyjemny słodkawy ale niedrażniący. Konsystencja- lekka a nawet można powiedzieć, że rzadka. Po nałożeniu na skórę serum jest lepkie oraz bardzo długo się wchłania. 

Jakie są efekty? 
Po około 3 tygodniach stosowania tego produktu rano i wieczorem nie zauważyłam podniesionego i wymodelowanego biustu ale za to zauważyłam, że dzięki niemu skóra stała się bardziej nawilżona i lekko ujędrniona. Ale nic poza tym, szału nie ma.  

Serum jest bardzo wydajne po 3 tygodniach w opakowaniu zostało jeszcze dużo produktu. 



Składniki: Aqua, Cyclomethicone, Polydecene, Butylene Glycol, Kigelia Africana, Glycerin, PPG-3Benzyl Ether Myristate, Isononyl Isononanoate, Soluble Collagen, Hydrolysed Elastin, Cetearyl Alcohol and Cocoglucoside, Polysilicone-11 and Aqua and Laureth-12 and Phenoxyethanol and Ethylhexylglycerin, Glyceryl Polymethacrylate, Rahnella, Soy Protein Ferment, PEG-8-Palmitoyl Oligopeptide, Hydroxyethyl Acrylate/ Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer and Isohexadecane and Polysorbate 60, DMDM Hydantoin, Tocopheryl Acetate, Xanthan Gum, Parfum /Cinnamyl Alcohol, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene/,  Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone


Cena: ok. 30 zł / 150 ml 
Opis produktu znajdziecie: <tutaj>



Produkt ten okazał się dla mnie klapą ale nie mogę go całkowicie przekreślić, ponieważ jest dobrym nawilżaczem a nawet lekko ujędrnił biust. Ale i tak dalej będę podchodzić sceptycznie do takich produktów. Nie wierze w to że balsam, krem czy serum sprawi, że w cudowny sposób mój biust zostanie wymodelowany i pełniejszy. 



Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

2 komentarze

  1. Również podchodzę sceptycznie do tego typu produktów. Być może wraz z ćwiczeniami dadzą lepszy rezultat.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz. Na pewno odwdzięczę się tym samym.
:*

© Patishq Blog
Maira Gall