poniedziałek, 21 października 2013

Na dobry początek tygodnia


Po dzisiejszych zajęciach na uczelni zahaczyłam o Rossmanna. W sumie miałam kupić tylko lakier do paznokci a wyszło jak zawsze... ;)


Kupiłam
- Lakier Matte Top Coat, Lovely. W końcu obczaję ten wynalazek jakim jest matujący lakier do paznokci
- Lakier Wibo
- Pomadka Rimmel by Kate. Pierwsza pomadka z prawdziwego zdarzenia w mojej 'kosmetycznej' karierze
- Suchy szampon marki Timotei. Zapach już obczajony i powiem Wam, że jest bajeczny.


Doszłam do wniosku, że muszę stanowczo ograniczyć kupowanie kosmetyków i zacząć inwestować w zimowe ubrania. Tak więc od jutra omijam drogerie szerokim łukiem :) Zobaczymy jak wyjdzie. Mam nadzieje, że będę twardo stać przy swoim postanowieniu.


8 komentarzy

  1. ten matowy to świetny wynalazek ;)
    czekam na recenzję suchego szamponu bo fajnie się prezentuje, jestem go ciekawa ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj będę testować ten wynalazek :D już nie mogę się doczekać efektów na pazurkach

      Usuń
  2. czekam na recenzje ;)) i ceny także mile widziane :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzję będą a ceny oczywiście podam :) zresztą jak zawsze ;)

      Usuń
  3. Mam taką pomadke i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o nich dużo dobrego dlatego też zdecydowałam się na nią :)

      Usuń
  4. myślę że z pomadki będziesz zadowolona - u mnie świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz. Na pewno odwdzięczę się tym samym.
:*

© Patishq Blog
Maira Gall