niedziela, 2 grudnia 2012

Revlon, Flex Keratin. Szampon do włosów.

Cześć !

Niedawno w Biedronce pojawił się szampon Revlon. Marka bardzo dobrze mi znana, lecz szampon tej marki widzę po raz pierwszy.

Szampon do włosów normalnych, Flex Keratin, Revlon. 





Zapach : 
Szampon ma bardzo dziwny, starodawny ( nie urażając tutaj nikogo) zapach. Z całą pewnością nie jest to mój gust zapachowy.

Konsystencja :
Dosyć gęsta. Choć i tak ześlizguje się z dłoni. Dobrze się pieni.


Działanie : 

Mimo dziwnego zapachu produkt spodobał mi się. Włosy po umyciu tym szamponem stają się miękkie, gładkie i niezwykle lśniące. 
Zapach o którym pisałam wyżej zostaje na włosach dosyć długo ale nie jest już tak śmierdzący jak w butelce. 

Moje włosy mają tendencje do szybkiego przetłuszczania się. Używając tego szamponu nie zauważyłam żeby przetłuszczanie zwiększyło się czy też zmniejszyło. 

Szampon kosztuje ok. 10 zł. Z tego co pamiętam jest również do włosów suchych i zniszczonych oraz farbowanych. W Biedronkowej ofercie możemy znaleźć także odżywki tej marki.


Miłego wieczoru ;)

13 komentarzy

  1. Mam odżywkę, pomimo zapachu jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę mało ładnie pachnących szamponów, nic na to nie poradzę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj byłam w Biedronce i nie widziałam :( a z chęcią wypróbowałabym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę szampon tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejszy jest efekt, a działa jak napisałaś dość dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez widziaąłm ten szampon ale jakos nie potrafiłam sie skusic na neigo....neiw iem ale miaąłam wrażenie ze jest to tania podrówba a nei jakis oryginał...ale mzoe to moje głupie myslenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tak pomyślałam, ale mama zdecydowała się go wziąć więc nie protestowałam :)

      Usuń
  7. widziałam farby do włosów z Revlona, ale że mają szampon to nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo szampon widzę po raz pierwszy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go :) Nie znałam go też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szampon super .Wygładza dość konkretnie .włosy do trzech dni utrzymują miękkość i świeżość .Z czesaniem koltunkow jest problem ale po jego użyciu, użyć maski lub balsamu prostującego włosy .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz. Na pewno odwdzięczę się tym samym.
:*

© Patishq Blog
Maira Gall